6 Şubat 2010 Cumartesi

PİLATESLE TANIŞMA

Pilatesi herkes biryerlerde birşekilde duymuştur ancak deneyimleme fırsatı olmamış olabilir. Gerçek anlamda pilates nedir, ne değildir, ne işe yarar bunları pilatese ilgi duyan insanlar bilmektedir.
Pilatesi deneyimleme şansını ilk defa belim ağrıdığı bir dönemde yaşadım. Pilatatesi ilk nereden duyduğumu hatırlamamakla beraber pilatesin bel ve boyun ağrılarına iyi geldiğini biliyordum. Bu nedenle ısrarcı bel ağrılarımdan kurtulmak için her sabah, yabancı bir televizyon kanalında çıkan pilates eğitim proğramını izleyerek, yarım saat pilates yapmaya başladım. İki hafta içinde bel ağrılarımdan eser kalmamış ve güne büyük bir zindelikle başlar olmuştum. Bu da benim gerçekten de platesin muhteşemliğini tanımama yardımcı olmuştur. Sonrasında da yine ara ara akşamları pilates yaptım.
İlerleyen zamanlarda katıldığım pilates eğitmenlik kursu ise bana, pilatesi ve egzersizleri tam anlamıyla yaşama şansı yaşatmıştır. Gündüzleri işte, akşamları kurstaydım, geceleri geç yatıp erkenden kalkıyordum. Hayatımın en yoğun zamanları olmasına rağmen, ne uykusuzluk ne de yorgunluk hissettim. Çünkü pilates yormuyor tam tersi esneklik ve zindelik kazandırıyordu.
İşte pilatesle tanışma şansım bu şekilde olmuştur. Çevremdeki insanları da bu şansı yaşamaya davet edecek ve pilatese bir ömür boyu kucak açmaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder